برق و صنعت تیکوا نیرو

ارائه دهنده پنل های خورشیدی،اینورتر،شارژ کنترلرو .....

 

ارتباط با برق و صنعت تیکوا نیرو

نشانی : تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری،مجتمع تجاری تهران الکتریک، طبقه اول، واحد 232

شماره تماس: 33999115 21-98+

%ب ظ، %27 %603 %1396 ساعت %13:%اسفند

پنل خورشیدی

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

وب سایت رسمی تیکوا نیرو بزرگ ترین سایت رسمی در زمینه پنل خورشیدی و سیستم های خورشیدی و دارای برند های معتبر YINGLI ، ZYTECH ، SUNTECH و دریافت کاتالوگ هر محصول با کیفیت و بهترین قیمت می باشد . جهت خرید پنل خورشیدی شما مشتریان گرامی می توانید به سایت تیکوا نیرو مراجعه نمایید . پنل خورشیدی یکی از پر کاربرد ترین  تجهیزات برقی که به 2 بخش تقسیم  می شود : مونو کریستال و پلی کریستال ، که از نظر کیفیت و بازدهی برای تولید انرژی برق الکتریکی می باشد و زمانی که نور خورشید تابش خود را به صورت موازی به سلول خورشیدی می دهد . کار اصلی پنل خورشیدی انرژی الکتریکی به سیستم برق رسانی خانه می باشد و معمولا به صورت ماژول های وصل شده هستند و در بسیاری از مناطق دور به دلیل این که انرژی الکتریکی فراهم می کند باید آن را ذخیره نمود . حداکثر توانی که یک ماژول خورشیدی قادر به تامین آن می باشد عموما در رنج ولتاژ 48/24/12 می باشد . 

سیستم خورشیدی بر اساس نحوه استفاده ﺑﻪ دو دﺳﺘﻪ ﻣﺘﺼﻞ ﺑﻪ ﺷﺒﮑﻪ و مستقل از شبکه  ﺗﻘﺴﯿﻢ ﺑﻨﺪي ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ :  

کاربرد دسته اول ﺑﯿﺸﺘﺮدرﻣﻨﺎﻃﻖ ﺷﻬﺮي و ﻧﺰدﯾﮏ ﺑﻪ ﺷﺒﮑﻪ ﺑﺮق اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد از ﻣﺰاﯾﺎي آن ﮐﺎﻫﺶ ﻣﺼﺮف ﺑﺮق ﺑﻮده و می تواند ﻧﯿﺎز ﺑﻪ اﻧﺮژي را ﺗﺎ ﺣﺪ ﻗﺎﺑﻞ ﻗﺒﻮﻟﯽ در ﺳﺎﻋﺎت روز ﺑﺮآورده ﮐﻨﺪ . 

کاربرد دسته دوم ﺑﯿﺸﺘﺮ در ﻣﻨﺎﻃﻖ دور از ﺷﻬﺮ ﯾﺎ دور از ﺷﺒﮑﻪ ﺑﺮق ﮐﺎرﺑﺮد داﺷﺘﻪ و ﺑﻪ ﻃﻮر ﮐﺎﻣﻼً ﻣﺴﺘﻘﻞ در ﻃﻮل ﺷﺒﺎﻧﻪ روز وﻇﯿﻔﻪ ﺗﺎﻣﯿﻦ ﺑﺮق را ﺑﺮ ﻋﻬﺪه دارد.

 

خواندن 1296 دفعه آخرین ویرایش در %ب ظ، %27 %609 %1397 ساعت %13:%اسفند

طراحی و پیاده سازی M.A

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیکوا نیرو می باشد

Search