برق و صنعت تیکوا نیرو

ارائه دهنده پنل های خورشیدی،اینورتر،شارژ کنترلرو .....

 

ارتباط با برق و صنعت تیکوا نیرو

نشانی : تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری،مجتمع تجاری تهران الکتریک، طبقه اول، واحد 232

شماره تماس: 33999115 21-98+

قیمت پنل خورشیدی 5000 وات

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(15 رای‌ها)

با استفاده از نور آفتاب و در هر مکانی می توانید به وسیله پنل خورشیدی، برق خورشیدی را تولید و در باتری های مخصوص برای مصرف برق در شب انرژی مورد نیازتان را ذخیره کنید. با مراجعه به بازرگانی برق و صنعت تیکوا نیرو و هم چنین کانال تلگرام ما می توانید قیمت پنل خورشیدی 5000 وات و بسیار دیگر از مدل های پنل خورشیدی خانگی و نیروگاهی را مطلع شوید و اقلامی که نیاز دارید خریداری نمایید. همان طور که می دانید قیمت پنل خورشیدی 1000 وات با قیمت پنل خورشیدی 5000 وات طبیعتا فرق میکند. همان طور که گفته شد قیمت های بسیار متفاوت هستند. شما مشتریان گرامی می توانید قبل از خرید با مراجعه به سایت تیکوا نیرو از قیمت های متفاوت پنل خورشیدی با انتخاب برند مورد نظرتان آشنا شوید. پنل خورشیدی 5000 وات یکی از بهترین محصولات تیکوا نیرو بوده که می توان با در دسترس قرار دادن وات های آن به مشتریان عرضه می گردد.

انرژی خورشیدی 5 کیلووات چقدر برق تولید می کند؟

یک منظومه شمسی 5 کیلو وات ، بسته به موقعیت مکانی شما و عوامل دیگر ، تقریباً 20 کیلووات ساعت در روز برق تولید می کند. یک سیستم خورشیدی 5 کیلو وات ممکن است انرژی کافی برای تأمین انرژی خانه شما تولید کند ، اما ممکن است فضای سقف کافی برای سیستم خورشیدی با اندازه آن نداشته باشید. پنل های خورشیدی برای خانواده ها به طور معمول در ابعاد استاندارد 1.70 متر 1.00 متر قرار می گیرند ، یعنی برای هر پنل خورشیدی نصب شده حدود 1.7 متر مربع نیاز است.

پنل خورشیدی 5 کیلو وات  بر چه اساسی و به چه صورت راه اندازی میشود؟

سیستم های خورشیدی PV در وات یا کیلووات رده بندی می شوند. برای هر کیلو وات پنل خورشیدی ، می توانید حدود چهار کیلووات ساعت در روز از تولید برق انتظار داشته باشید. بنابراین یک منظومه شمسی 5 کیلو وات در روز می تواند حدود 20 کیلو وات ساعت تولید می کند (این به معنی آفتاب فراوان است اما خیلی گرم نیست). و هم چنین برای سیستم خورشیدی 5 کیلووات با راندمان 85٪ شما نیاز به حدود 490 آمپر باتری نیاز دارید. در نظر داشته باشید که پنج عدد باتری 12 ولت با ظرفیت 100 آمپر بخرید و در کل 500 آمپر دریافت کنید.

قیمت پنل خورشیدی 5000 وات
پنل خورشیدی 5000 وات


آیا یک خانه می تواند به تنهایی با انرژی خورشیدی اداره شود؟

بله ، می توان با استفاده از برق خورشیدی نیروگاه کل خانه را امکان پذیر کرد. این گزینه مناسب برای کسانی است که می خواهند به صورت کامل از شبکه خارج شوند و قبض های برق خود را قطع کنند. اما اینکه آیا می توانید به صورت کامل از شبکه خارج شوید بستگی به نوع خانه شما و تعداد تجهیزات مورد نظر برای اجرا دارد. پنل خورشیدی برای تأمین انرژی یک خانه به تعداد 16 پنل خورشیدی نیاز است. چنین خانه ای به طور کلی نیاز به حدود 16 پنل خورشیدی نیاز میباشد تا نیازهای برق را کاملاً تأمین کند. اگر به دنبال گرم کردن آب برای خانواده متوسط چهار نفر هستید ، دو صفحه حرارتی خورشیدی مورد نیاز است.

سیستم خورشیدی 5 کیلووات  چگونه راه اندازی میشود؟

به طور متوسط ، یک پنل خورشیدی با کیفیت 5 کیلو وات با کیفیت خوب 22 واحد در روز برق تولید می کند. میزان نیروگاهی که پنل خورشیدی 5 کیلو وات شما تولید می کند به سه چیز بستگی دارد: مکان ، موقعیت یابی و کیفیت. بیش از نیمی از مشتریان ما، سیستمهای خورشیدی خود را نصب و نگهداری می کنند. با این حال شما می توانید به اندازه کافی سیستم خود را با انتخاب، قطعات نصب و نصب پنل های خورشیدی ، نصب اینورتر ها و قطع ایمنی و غیره را انجام دهید. هرچه خودتان بیشتر انجام دهید ، بیشتر پس انداز خواهید کرد. لازم است بدانید وات پنل خورشیدی نشان دهنده تولید انرژی نظری پنل خورشیدی در شرایط نور خورشید و دمای ایده آل است. وات با چند برابر آمپر ولت x محاسبه می شود که ولت، مقدار نیروی برق را نشان می دهد و آمپر به مقدار کل انرژی مصرفی اشاره دارد.

شماره تماس: 02133999115

برای مطالعه سایر مقالات تیکوانیرو با ما در تماس باشید.

طراحی و پیاده سازی M.A

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیکوا نیرو می باشد

Search