برق و صنعت تیکوا نیرو

ارائه دهنده پنل های خورشیدی،اینورتر،شارژ کنترلرو .....

 

ارتباط با برق و صنعت تیکوا نیرو

نشانی : تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری،مجتمع تجاری تهران الکتریک، طبقه اول، واحد 232

شماره تماس: 33999115 21-98+

%ق ظ، %21 %533 %1395 ساعت %11:%بهمن

پنل خورشیدی 270 وات YINGLI

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

پنل خورشیدی 270 وات YINGLI  :

پنل خورشیدی به عنوان یک منبع بی نظیر شناخته شده که می تواند حل کننده مشکلات موجود در زمینه انرژی و محیط زیست باشد. پنل خورشیدی از طریق تبدیل نور خورشید به جریان برق مستقیم و از طریق تبدیل برق مستقیم DC به متناوب AC توسط اینورتر و تامین برق مورد نیاز خانه و از طریق  برق اضافی به شبکه انتقال انرژی تولید ،راه اندازی می نماید. بازرگانی برق و صنعت تیکوا نیرو نمایندگی رسمی پنل خورشیدی در زمینه سیستم برق خورشیدی با بهترین برند روز دنیا پنل خورشیدی 270 وات YINGLI قابل عرضه می باشد. پنل خورشیدی بی شک برای تولید برق خورشیدی خواهد بود و به عنوان انرژی خورشید، نور و گرمای تولید شده توسط خورشید است. پنل خورشیدی اشاره به منبعی از انرژی دارد که مردم می توانند این انرژی را از خورشید دریافت کنند و بخشی از مردم برای رفع نیازهایشان از این وسیله پرکاربرد استفاده می نمایند.در اصل پایه و اساس پنل خورشیدی نور خورشید را دریافت کرده و در مقابل انرژی برق یا انرژی الکتریکی تولید می کند. پنل خورشیدی پلی کریستال در مناطق گرمسیر مناسب تراست به این دلیل که سطح آن روشن تر و انرژی تابشی خورشید را جذب می کند و افزایش مقاومت در اثر گرم تر شدن افت توان پنل خورشیدی کمتر می باشد.

کاربرد پنل خورشیدی 270 وات YINGLI :

بهتر است بدانید پنل خورشیدی می تواند حل کننده مشکلات موجود در زمینه انرژی خورشیدی و محیط زیست و نیروگاهی است و عموما برای مصارف خانگی ، مصارف صنعتی،  مراکز عمومی، کشاورزی ، بالای دکل چراغ راهنمایی در اتوبان ها، پارک ها ، ویلای سقف شیب دار کاربرد داشته باشد و می تواند فقط و فقط بستگی به نور خورشید جهت جذب انرژی خورشید به طور مستقیم با تابش نور خورشید باشد .

مزایای پنل خورشیدی 270 وات YINGLI:

نیاز به مکان کافی برای نصب ، عدم نیاز به سوخت ، سازگاری با محیط زیست، تجدید پذیر بودن پنل خورشیدی، کاهش هزینه برق مصرفی، تعمیر و نگهداری به صورت آسان ، آلودگی صوتی ندارد ، نیاز به نور کافی 

 

خواندن 883 دفعه آخرین ویرایش در %ب ظ، %21 %543 %1397 ساعت %12:%بهمن
محتوای بیشتر در این بخش: « رله پیلز(PILZ) سولار (SOLAR) »

طراحی و پیاده سازی M.A

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیکوا نیرو می باشد

Search