برق و صنعت تیکوا نیرو

ارائه دهنده پنل های خورشیدی،اینورتر،شارژ کنترلرو .....

 

ارتباط با برق و صنعت تیکوا نیرو

نشانی : تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری،مجتمع تجاری تهران الکتریک، طبقه اول، واحد 232

شماره تماس: 33999115 21-98+

پنل خورشیدی 20 وات

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

شما می توانید جهت دریافت پنل خورشیدی مارک YINGLI در 20 وات در بخش های زیر مورد استفاده قرار گیرد که دارای استاندارد های فنی IEC، UL، VDE ،CE و هم چنین برای ساخت پنل خورشیدی برای تولید برق از وسایلی مانند اینورتر خورشیدی ، پکیج خورشیدی ، شارژ کنترلر خورشیدی و باطری خورشیدی نیاز دارد . پنل خورشیدی 20 وات به معنای روشنایی خورشیدی است . شرکت تیکوا نیرو یکی بزرگ ترین دریافت کننده پنل خورشیدی در ایران می باشد این محصول، پنل خورشیدی 20 وات باید وات و توان مطلوبی را انتخاب نمابیید تا بتوانید یک پنل خورشیدی بسیار با کیفیت و پرکاربرد و عمر بسیار طولانی داشته باشید . تیکوا نیرو به عنوان یکی از بهترین تولید کننده محصولات برقی در زمینه پنل خورشیدی ، شارژ کنترلر خورشیدی را می توایند از سایت تیکوا نیرو قسمت محصولات دیدن فرمایید. قیمت پکیج خورشیدی، قیمت باطری خورشیدی ، خرید صفحه خورشیدی کوچک ، ژنراتور خورشیدی ، انواع پنل خورشیدی را از تیکوا نیرو دریافت نمایید .

پنل خورشیدی برای تامین انرژی برق برای ساختمان:

از پنل خورشیدی می توان برای  برق روشنایی ساختمان مورد نیاز میباشد. پس از این که انرژی خورشیدی تبدیل به انرژی برق شد این جریان برق با استفاده از اینورتر به برق AC تبدیل می شود و انرژی برق تولید شده توسط پنل خورشیدی با استفاده از وسایل ایمنی قادر به روشن نمودن ساختمان می باشد.تامین روشنایی پنل خورشیدی، یکی از راه کارهای روشنایی مورد نیاز ویلاها، باغ ها، پارک ها، اماکن عمومی، برای تابلوها و بیلبورد‌های تبلیغاتی مورد نیاز مصرف کنندگان در سراسر دنیا می باشد. شرکت تیکوا نیرو خدماتی ارائه می دهد که با استفاده از لامپ LED روشنایی خورشیدی گسترش یافته است. تابلو و بیلبورد‌های تبلیغاتی یک حرکت هوشمندانه با تکنولوژی پیشرفته برای حداقل کردن هزینه ها خواهد بود. از پنل خورشیدی می توان در محوطه ساختمان و باغچه ها آماده شده اند استفاده نمود و می توان در طول روز باتری ها را شارژ نمود و در شب برای روشن کردن لامپ‌های استفاده کرد.

در پی سالیان دور در نمایشگاه های سیستم های خورشیدی پنل خورشیدی با مارک های گوناگون توسط شرکت های فعال در سیستم های خورشیدی به نمایش گذاشته شده و می شود در حالی که اساس وجود یک پنل خورشیدی کیفیت و بازدهی بالا آن خواهد بود و توان این که با چند پنل دیگر به هم وصل شوند پنل خورشیدی که به دست شرکت اینورتر گروپ امسال در نمایشگاه به نمایش گذاشته شد یینگلی و زایتک بود این دو پنل خورشیدی با استقبال فراوانی در مقابل مشتریان و فعالان سیستم های خورشیدی قرار گرفت چون با توجه به قیمت پایین کیفیت بالا دارد و از سلول های خورشیدی اصل ساخته شده است.بر طبق این توضیحات مشاهده می کنید که اینورتر گروپ همیشه  پنل خورشیدی خاصی را برای واردات انتخاب کرده که از لحاظ کیفیت و قیمت مطابق سلیقه مصرف کنندگان باشد.همان گونه که مشاهده می کنید در کشور ایران نسبت به سال های قبل استفاده از پنل خورشیدی بیش تر مد نظر قرار گرفته است که بیش تر مناطق مسکونی یک روش عالی برای تولید برق خورشیدی می باشد.لازم به ذکر است پنل خورشیدی برای تولید نیروی گرمایی نیز استفاده می شود مثل  راه اندازی یک آبگرمکن خورشیدی.

لیست محصولات پنل خورشیدی 

طراحی و پیاده سازی M.A

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیکوا نیرو می باشد

Search