برق و صنعت تیکوا نیرو

ارائه دهنده پنل های خورشیدی،اینورتر،شارژ کنترلرو .....

 

ارتباط با برق و صنعت تیکوا نیرو

نشانی : تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری،مجتمع تجاری تهران الکتریک، طبقه اول، واحد 232

شماره تماس: 33999115 21-98+

قیمت روز پنل خورشیدی سال 1399

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

اگر می خواهید از قیمت های روز پنل خورشیدی سال 99 با برند های معتبر آشنا شوید می توانید از سایت برق و صنعت تیکوا نیرو دیدن فرمایید . بازرگانی برق و صنعت تیکوا نیرو بزرگترین نمایندگی رسمی فروش پنل خورشیدی و واردات پنل خورشیدی را برعهده دارد که آن را به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می دهد.

تیکوا نیرو با بهترین برند های روز دنیا و هوشمند همچون برند های  ZYTECH، YINGLI  ، SHARP ، SUNTECH در حال خدمت رسانی به مشتریان می باشد. هم چنین ارائه دهنده برترین برندهای پنل خورشیدی از نظر کیفیت و بازدهی تولید برق خورشیدی با قیمت مناسب میباشد. برای مطلع  شدن از قیمت های روز پنل خورشیدی می توانید از کانال تلگرامی ما به شماره 09395927370 و هم چنین شماره شرکت ما 02133999115 و 02133999719 و سایت تیکوا نیرو ما را دنبال کنید و پنل خورشیدی مورد نیاز خود را مطابق با پروژه نیروگاه خورشیدی خود و سیستم خورشیدی خود خریداری نمایید. مصرف کنندگان به طور متوسط ​​5 ساعت از نور مستقیم خورشید دارند. 5 ساعت از تابش آفتاب 290 وات را از پنل خورشیدی ضرب کنید مساوی با 1450 وات یا تقریباً 1.5 کیلووات ساعت در روز برق تولید میشود. این حدود 500-550 کیلووات ساعت انرژی در سال از هر صفحه روی سقف شماست. این موضوع با مصرف انرژی سالانه شما این چنین محاسبه میشود. به طور متوسط یک صفحه خورشیدی معمولی برای نصب نیروگاه خورشیدی، طبق سیستم CSE متوسط ​​سیستم مسکونی 5 کیلو وات بین 3 تا 5 دلار در هر وات قیمت دارد. که نتیجه آن محدوده 15000 تا 25000 دلار است. این هزینه قبل از هرگونه اعتبار و مشوق های مالیاتی است. اگر میزان مصرف انرژی فعلی خود را می دانید، می توانید مبلغی را که باید برای صفحات خورشیدی پرداخت کنید، محاسبه کنید. 

چه تعداد پنل خورشیدی برای تولید 1000 کیلووات ساعت نیاز است؟ 

خانه ای که ماهانه 1000 کیلووات ساعت برق مصرف می کند به طور عادی به تعداد 20 تا 30 پنل خورشیدی احتیاج است. تعداد دقیق بسته به مشخصات مدل پنل انتخابی و همچنین آفتاب موجود در سایت پروژه تغییر می کند. به عنوان یک قانون کلی صنعت خورشیدی ، پنل های خورشیدی حدود 25 تا 30 سال طول عمر دارند. با این حال ، این بدان معنی نیست که آنها تولید برق را بعد از 25 سال متوقف می کنند. این بدان معناست که تولید انرژی با توجه به آنچه تولید کنندگان به عنوان مقدار قابل توجهی کاهش یافته اند کاهش یافته است. پنل های خورشیدی در شب انرژی تولید نمی کنند. سلول های فتوولتائیک در پنل های خورشیدی برای ایجاد برق باید از نور خورشید باشند. آنها همچنین از راه حل های پایدار انرژی خورشیدی در شب پشتیبانی می کنند. بعد از غروب آفتاب از طریق اندازه گیری خالص و ذخیره باتری خورشیدی می توانید از تولید انرژی آنها سود ببرید. 

برای اجرای یک خانه چند پنل خورشیدی مورد نیاز است؟ 

صاحب خانه معمولی برای پوشاندن 100٪ انرژی مصرفی خود (بستگی به محل و اندازه سقف) به تعداد 28 - 34 پنل خورشیدی نیاز دارد. برای به دست آوردن این اعداد ، از نسبت های تولید پنل بالا و پایین استفاده کردیم تا بطور متوسط ​​تعداد پنل های خورشیدی مورد نیاز را محاسبه کنیم. 

10 سال پیش پنل های خورشیدی چقدر هزینه داشتند؟ 

هزینه خورشیدی طی چند سال گذشته کاهش یافته بود. اما یک دهه پیش ، به طور متوسط ​​6 کیلووات ساعت خورشیدی مسکونی می تواند بیش از 50.000 دلار قیمت داشته باشد. در حال حاضر ، هزینه صریح یک نصب خانگی معمولی از 16200 دلار به 21400 دلار می رسد که این رقم 62 درصد متوسط ​​سالانه است. 

 

طراحی و پیاده سازی M.A

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیکوا نیرو می باشد

Search