برق و صنعت تیکوا نیرو

ارائه دهنده پنل های خورشیدی،اینورتر،شارژ کنترلرو .....

 

ارتباط با برق و صنعت تیکوا نیرو

نشانی : تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری،مجتمع تجاری تهران الکتریک، طبقه اول، واحد 232

شماره تماس: 33999115 21-98+

پنل خورشیدی خانگی

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

پنل خورشیدی یک حرکت و انتخاب هوشمندانه که انرژی نورانی خورشیدی را به انرژی الکتریکی تبدیل و به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پنل خورشیدی در جهان که بیش از 65 میلیون پنل خورشیدی را برای خانه ها ، کسب کار و نیروگاه های برقی در سراسر جهان تحویل داده است مورد استفاده قرار می گیرد.

پنل خورشیدی مورد استفاده در یک خانه :

پنل خورشیدی به عنوان یک منبع نورانی و برقی انرژی تولید می کند و در زمینه محیط زیست کاربردهای فراوانی را دارا می باشد. اینورتر متصل به شبکه (ON GRID) در سیستم متصل به شبکه (ON GRID) برق تولید شده از انرژی خورشید به شبکه برق سراسری تزریق می شود یعنی به صورت برق تولید شده و پس از تبدیل شدن به اینورتر متصل به شبکه و استفاده از کنتورهای مخصوص به شبکه برق سراسری تزریق می شود. برای پنل خورشیدی خانگی در صورت نیاز 1- تبدیل نور خورشید به جریان برق مستقیم توسط پنل های خورشیدی 2- تبدیل برق مستقیم (DC) به متناوب (AC) توسط اینورتر 3- تامین برق مورد نیاز 4- تزریق برق اضافی به شبکه انتقال ضروری و با اهمیت خواهد بود . اینورتر منفصل از شبکه (OFF GRID) برق تولید شده از پنل خورشیدی، وارد باتری شده و در آن ذخیره می گردد و سپس برق ذخیره شده در باتری ، بعد از تبدیل شدن به برق متناوب توسط اینورتر منفصل به شبکه (OFF GRID) وارد برق خانه می باشد. یکی از مهم ترین اصل پنل خورشیدی مورد استفاده در خانه ها وات مصرفی می باشد که در وات های 90 وات- 100 وات- 200 وات – 250 وات – 300 وات مورد نیاز است. اصولا برای استفاده پنل خورشیدی در خانه ها مونو کریستال بهتر از استفاده شود و پنل خورشیدی مونو کریستال دارای راندمان بالایی نسبت به پنل خورشیدی پلی کریستال دارد و هم چنین بستگی به میزان مصرف انرژی پنل دارد و برق خورشیدی مهم ترین مزیت آن در کاهش مصرف برق در لامپ ها خواهد بود .

تاثیری گذاری پنل خورشیدی در منازل:

اگر چه موقعیت قرارگیری خانه به شکلی نباشد که شش ساعت در طول روز در معرض تابش خورشید قرار نداشته باشد ، این خانه انرژی خورشیدی کافی نخواهد داشت و علاوه براین خورشید در برخی مناطق قوی تر از مناطق دیگر است. فناوری انرژی خورشید امروزه موثرترو کم هزینه تر شده است . پنل خورشیدی می تواند تحت شرایط ایده آل  قدری الکتریسیته تولید کند که هم انرژی روشنایی داخل خانه و هم لوازم الکتریکی داخل خانه فعال شده و از سوی دیگر سیستم گرمایشی و سرمایشی آن نیز از همین انرژی بهره ببرد. میزان تاثیر گذاری پنل خورشیدی به موقعیت خانه بستگی دارد و پنل خورشیدی باید در طرفی از خانه نصب شود که در معرض بیشترین میزان تابش باشد .

پنل خورشیدی برای تامین روشنایی:

تامین روشنایی پنل خورشیدی، یکی از راه کارهای روشنایی مورد نیاز ویلاها، باغ ها ، پارک ها، اماکن عمومی ، برای تابلوها و بیلبورد های تبلیغاتی  مورد نیاز مصرف کنندگان در سراسر دنیا می باشد . شرکت اینورتر گروپ خدماتی ارائه می دهد که با استفاده از لامپ LED روشنایی خورشیدی گسترش یافته است . تابلو و بیلبورد های تبلیغاتی یک حرکت هوشمندانه با تکنولوژی پیشرفته برای حداقل کردن هزینه ها خواهد بود . هم چنین بسیاری از ساختمان های تجاری و مسکونی دارای وجود پنل خورشیدی هستند که با برق تولید می شود. در بیشتر موارد، این ساختمان قدرت خود را به طور عمده از یک اتصال معمولی به برق متصل می کند، اما سلول های خورشیدی توان تولید کافی برای کاهش مصرف برق معمولی مالک و لایحه الکتریکی مرتبط با آن را تولید می کنند. پنل خورشیدی به یک سیستم مدیریت انرژی متصل می شود که به صورت خودکار به برق ختم می شود. با استفاده از سیستم‌‌های ذخیره کننده الکتریکی در پنل‌‌ خورشیدی می‌‌توان از آن برای کلیه لوازم برق منازل شهری و روستایی یا مراکز تجاری بهره برد. در این روش با به‌‌ کارگیری پنل‌‌های خورشیدی سقفی انرژی مورد نیاز الکتریکی واحد تجاری یا خانگی تأمین می‌‌شود.


طراحی و پیاده سازی M.A

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیکوا نیرو می باشد

Search