برق و صنعت تیکوا نیرو

ارائه دهنده پنل های خورشیدی،اینورتر،شارژ کنترلرو .....

 

ارتباط با برق و صنعت تیکوا نیرو

نشانی : تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری،مجتمع تجاری تهران الکتریک، طبقه اول، واحد 232

شماره تماس: 33999115 21-98+

پنل خورشیدی برای تولید برق

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

پنل خورشیدی برای تولید برق

پنل خورشیدی یکی از مهم ترین ویژگی آن تولید برق است منبع اصلی انرژی نور خورشیدی میزان کیفیت تابش به وضعیت جوی مرتب است . پنل خورشیدی به طور اساسی انرژی نور خورشید را مستقیما به برق تبدیل می شود. انسان با پیشرفت در زمینه های مختلف می تواند کارکردی با پنل خورشیدی داشته باشد . در اصل پنل خورشیدی انرژی نورانی خورشیدی را به انرژی الکتریکی تبدیل می نماید که در نهایت برای تولید برق و از جنس سیلیکون خواهد بود . پنل خورشیدی ساخته شده از ویفر سیلیکون که کاربرد بسیاری دارند و سلول های تکی برای فراهم کردن توان لازم دستگاه کوچک تر می باشد. از آن جا که یک صفحه خورشیدی مقدار محدودی انرژی تولید می کند به همین دلیل تاسیسات شامل چند صفحه خورشیدی هستند این صفحات فتوولتاییک یا سولار (SOLAR) شناخته می شود.

انواع پنل خورشیدی قابل اجرا (SOLAR PANEL) :

سیستم خورشیدی فتوولتاییک براساس نحوه استفاده به 2 صورت متصل به شبکه (ON GRID) و مستقل از شبکه (OFF GRID) تسیم بندی می شوند:

1- کاربرد دسته اول (ON GRID) بیشتر در مناطق شهری و نزدیک به شبکه برق استفاده می شود از مزایای آن کاهش مصرف برق بوده و می تواند نیاز به انرژی را تاحد قابل قبولی در ساعات روز برآورده کند.

2- دسته دوم (OFF GRID) بیشتر در مناطق دور از شهر یا دور از شبکه برق کاربرد داشته و به طور کاملا مستقل در طول شبانه روز وظیفه تامین برق را به عهده دارد.

پنل خورشیدی برای تولید برق در ایران:

پنل خورشیدی به عنوان یک سیستم برق رسانی برای تولید برق در پروژه های خورشیدی از چنین سیستم هایی استفاده شده است . شرکت تیکوا نیرو می تواند پنل خورشیدی برای تولید برق با برندهای معتبر هم چنین ساخت وراه اندازی آن برای استفاده از پشت بام خانه ها ، مراکز صنعتی و جاده ها و بالای دکل چراغ راهنمایی و استفاده های دیگری دارند می توانید به سایت تیکوا نیرو مراجعه نمایید. هم چنین برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پنل خورشیدی می توانید به سایت تیکوا نیرو قسمت مقالات مراجعه نمایید.

طراحی و پیاده سازی M.A

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیکوا نیرو می باشد

Search