برق و صنعت تیکوا نیرو

ارائه دهنده پنل های خورشیدی،اینورتر،شارژ کنترلرو .....

 

ارتباط با برق و صنعت تیکوا نیرو

نشانی : تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری،مجتمع تجاری تهران الکتریک، طبقه اول، واحد 232

شماره تماس: 33999115 21-98+

ثبت نام وام نیروگاه خورشیدی

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(5 رای‌ها)

بازرگانی برق و صنعت تیکوا نیرو قصد دارد تا با ثبت نام وام نیروگاه خورشیدی شما مشتریان گرامی را در زمینه سرمایه گذاری نیروگاه خورشیدی به صرفه و سود آور برای مصرف کننده آشنا نماید. اگر قصد احداث نیروگاه خورشیدی و استفاده از تسهیلات را دارید می توانید با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. شما مشتریان گرامی می توانید به صورت تلفنی با مشاوره ابتدایی توسط مهندسین ما آشنا شوید و هم چنین برای ثبت نام وام نیروگاه خورشیدی با شرکت تیکوا نیرو با شماره 02133999115 تماس حاصل فرمایید. تمامی مشترکین اداره برق می توانند نیروگاه خورشیدی خانگی احداث کنند. یک نیروگاه 5 کیلو وات به 50 متر مربع فضا احتیاج دارد و در سقف‌های صاف و شیب دار قابل اجرا است. هزینه این نیروگاه 46 میلیون است و در 2 الی 3 روز قابل نصب است. نکته ای که باید مشتریان به آن توجه کنند این میباشد که مصرف کنندگان باید به کیفیت محصولات و نوع نصب هم دقت داشته باشند.  جهت ثبت نام وام نیروگاه خورشیدی شما مشتریان گرامی می توانید با استفاده از اطلاعات و مشخصات، فرم زیر را تکمیل و پس از  آن جهت ثبت نام با شماره تماس 33999115 و 33999719 تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است تمامی سوالات و اطلاعات جهت ثبت نام وام نیروگاه خورشیدی را می توانید از طریق لینک زیر کلیک و مطالعه نمایید و به سوال های خود دسترسی پیدا کنید و اطلاعات لازم را بدست آورید.

وام‌ نیروگاه خورشیدی چیست؟

وام نیروگاه خورشیدی وامی است که به شما این امکان را می دهد تا یک سیستم انرژی خورشیدی بخرید و با گذشت زمان آن را بپردازید. بر خلاف اجاره خورشیدی یا PPA، شما سیستم را بصورت صحیح در اختیار دارید، که می تواند به شما این امکان را دهد که از مشوق‌های مالیاتی استفاده کنید.
آیا می توانید پنل‌های خورشیدی را به صورت رایگان دریافت کنید؟
شما مشتریان گرامی می توانید برای صفحات خورشیدی خانه خود، رایگان طبق واجد شرایط زیر عمل نمایید: در واقع می توانید پنل‌های خورشیدی را بدون هیچ هزینه ای برای خانه خود نصب کنید. یا این که راه دومی هم وجود دارد،  قبض ماهانه برق با نرخ‌های ثابت تا 25 سال را انتخاب می کنید که به طرز چشمگیری کاهش می یابد.

وام‌های نیروگاه خورشیدی چه کاربردی دارند؟

وام‌ نیروگاه خورشیدی، وام‌هایی هستند که صریحاً برای قرار دادن پنل‌های خورشیدی بر روی یک خانه صادر می شود. آنها مانند هر وام دیگر مبلغ اصلی، نرخ بهره سالانه، الزامات پرداخت ماهانه و دوره بازپرداخت دارند. به عنوان مثال، شما ممکن است یک وام 20 هزار دلاری خورشیدی با نرخ سود 4.5٪ و مدت بازپرداخت پانزده ساله مشاهده کنید.

وام  نیروگاه خورشیدی  چقدر است؟

وام‌هایی که مدت طولانی تر دارند، ماهانه پرداخت کمتری دارند، بنابراین می توانید بلافاصله پس انداز خود را شروع کنید، اما ممکن است در پایان دوره، وام به پرداخت سود بیشتری پردازد.

طراحی و پیاده سازی M.A

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیکوا نیرو می باشد

Search