برق و صنعت تیکوا نیرو

ارائه دهنده پنل های خورشیدی،اینورتر،شارژ کنترلرو .....

 

ارتباط با برق و صنعت تیکوا نیرو

نشانی : تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری،مجتمع تجاری تهران الکتریک، طبقه اول، واحد 232

شماره تماس: 33999115 21-98+

کانورتر DC به DC - ورودی 48 خروجی 24 ولت - HF150W-SD48-24

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

برق و صنعت تیکوا نیرو بر پایه نوآوری و تکنولوژی پیشرفته تاسیس گردیده است و همچنین گارانتی کیفیت محصول کانورتر DC/DC از موارد مورد تاکید این شرکت می باشد . تیکوا نیرو با برخورداری از نیرو های کارآمد و با همکاری با بهترین تجهیز برقی کانورتر DC/DC آشنا می شوید. کانورتر DC/DC یکی از محبوب ترین مبدل در صنعت برق است . خیلی از مصرف کنندگان کاربرد این کانورتر یا مبدل را نمی دانند . این مبدل جریان DC را از یک منبع که تبدیل کننده ی ولتاژ نامیده می شود به ولتاژ دیگری تبدیل می نماید یعنی ولتاژ DC را به ولتاژ DC تبدیل می نماید. این نوع کانورترها  2 نوع می باشند : کانورتر کاهنده ، کانورتر افزاینده و سطح ولتاژ را کم و زیاد می کند و برای یکسوسازی منبع تغذیه سوئیچینگ کاربرد  دارد و ولتاژ 12 را به 24 و ولتاژ 24 را به 12 ولت تبدیل می کند و تجهیزات برقی خود را با آمپر مصرفی خود بدست می آورد . تکوا نیرو در حال فروش کانورتر DC-DC برای برنامه صنعتی، خودرویی و سیستم باتری را افزایش می دهد .  کانورتر DC  به DC یا همان مبدلDC  به DC جریان DC را از از یک منبع که تبدیل کننده ی ولتاژ نامیده می شود به ولتاژ دیگری تبدیل می نماید . کانورتر در ولتاژ های 110/48/24/12 ولت DC که از لحاظ کارکرد آن به 2 دسته تقسیم بندی می شود :

کانورتر کاهنده 

کانورتر افزاینده

کانورتر کاهنده : ولتاژهایی با وات بالا را به ولتی پایین تبدیل می نماید.

کانورتر افزاینده : ولتاژهایی با وات پایین را به ولتی بالاتر تبدیل می نماید.

کانورتر DC به DC برای یکسوسازی منبع تغذیه سوئیچینگ کاربرد دارد که در این صورت ولتاژ 12 را به 24 ولت و ولتاژ 24 را به 12 ولت تبدیل می کند و محصول خود را با آمپر مصرفی خود بدست آورد . شرکت اینورتر گروپ در حال فروش کانورتر DC-DC برای برنامه صنعتی، خودرویی و سیستم باتری را افزایش می دهد . 

کانورتر DC به DC برای چه استفاده می شود؟
کانورتر DC-to-DC مدار الکترونیکی یا دستگاه الکترومکانیکی است که منبع جریان مستقیم (DC) را از یک سطح ولتاژ به سطح دیگر تبدیل می کند. این یک نوع مبدل برق است. سطح توان از بسیار کم (باتری های کوچک) تا بسیار زیاد (انتقال برق با ولتاژ بالا) متغیر است. کانورتر اصلی DC-DC جریان را گرفته و آن را از طریق یک عنصر سوئیچینگ عبور می دهد. این سیگنال را به یک موج مربع تبدیل می کند ، که در واقع AC است. سپس موج از فیلتر دیگری عبور می کند و آن را دوباره به سیگنال DC ولتاژ مناسب لازم تبدیل می کند. الزامات ایمنی دلیل اصلی استفاده از مبدل برق جدا شده است. برای مبدلهایی که از ولتاژهای بالا و بالقوه خطرناک تغذیه می شوند (مانند مبدلهای AC-dc که از شبکه برق AC تغذیه می شوند) ، ایزولاسیون خروجی را از ولتاژهای خطرناک ورودی جدا می کند.



 

اطلاعات تکميلي

  • مدل کانورتر: HF150W-SD48-24
  • توان (وات): 150
  • ولتاژ ورودی (DC): 48
  • ولتاژ خروجی (AC): 24
  • جریان (آمپر): 6.3
  • ابعاد: 50*98*199

طراحی و پیاده سازی M.A

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیکوا نیرو می باشد

Search