برق و صنعت تیکوا نیرو

ارائه دهنده پنل های خورشیدی،اینورتر،شارژ کنترلرو .....

 

ارتباط با برق و صنعت تیکوا نیرو

نشانی : تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری،مجتمع تجاری تهران الکتریک، طبقه اول، واحد 232

شماره تماس: 33999115 21-98+

پنل خورشیدی 300 وات

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

پنل خورشیدی در حقیقت یک تکنولوژی بسیار پیشرفته و یک منبع پرقدرت با بازدهی بسیار بالا و دارای مطمئن ترین سیستم نورانی خورشید که مجهز به کنترل کننده هوشمند برای پایه های روشنایی، مراکز صنعتی ، نیروگاهی، تجاری و کشاورزی می باشد . با انتخاب کردن یک پنل خورشیدی 300 وات شما می توانید یک دستگاه برقی LED پرقدرت و سیستم کنترل توان الکتریکی هوشمند را داشته باشد . سیستم خورشیدی (PV) به 2 دسته تقسیم می شوند:

پنل خورشیدی on grid

پنل خورشیدی off grid

پنل خورشیدی off grid جهت تامین برق که با اطمینان بالا باعث هزینه های برق رسانی و هزینه های استفاده از شبکه برق خواهد شد و احتمال قطعی برق نزدیک می شود.

پنل خورشیدی on grid متناسب برای ساختمان های مسکونی و تجاری برای برق مصرفی می باشد. استفاده از پنل خورشیدی با توان مصرفی به صورت روزانه برروی پشت بام ساختمان ها نصب می شود.

یک صفحه خورشیدی 300 وات چقدر برق تولید می کند؟
با استفاده از هفت عدد پنل خورشیدی 300 وات تقریباً 3000 کیلووات ساعت برق تولید می شود که به طور قابل توجهی کمتر از میزان برق مصرفی یک خانوار استاندارد، برای یک خانواده است. با در نظر گرفتن 6 ساعت اوج خورشید در روز و پنل خورشیدی 300 وات ، شما می توانید برای تولید 700 کیلووات ساعت در ماه به برق مصرفی نیاز داشته باشید. اگر فضای سقف محدودی دارید ، بهترین توصیه و کارآمدترین در زمینه خورشیدی استفاده از صفحات خورشیدی است. اتصال مستقیم صفحات خورشیدی به یک باتری ممکن است مفید باشد ، اما ایده خوبی نیست. یک پنل خورشیدی استاندارد 12 ولتی که می تواند برای شارژ مجدد باتری مورد استفاده قرار گیرد ، می تواند تقریباً 20 ولت در آفتاب، کامل برق تولید کند ، و هم چنین ولتاژ بسیار بیشتری از باتری نیاز دارد. لازم است بدانید منطقه ای که دسترسی به برق شهر ندارند از این پنل خورشیدی  استفاده می شود. عموما پنل خورشیدی به مدت 20 تا 25 سال می توان بهره برداری نمود . مزایای نیروگاه های خورشیدی که انرژی خورشید را به برق تبدیل می کننـد در آینـده بـا مزایـای قـاطعی که در برابر نیروگاه های فسیلی و اتمی دارند به خصوص اینکه دوستدار محیط زیست می باشند به این ترتیب مشکل برق بخصوص در دوران اتمام ذخائر نفت و گاز حل خواهند شد.

اطلاعات تکميلي

  • توان: 300
  • مدل: YL300P-29B
  • بازدهی: 13 %
  • ولتاژ: 35.8
  • تکنولوژی: پلی کریستال

طراحی و پیاده سازی M.A

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیکوا نیرو می باشد

Search