برق و صنعت تیکوا نیرو

ارائه دهنده پنل های خورشیدی،اینورتر،شارژ کنترلرو .....

 

ارتباط با برق و صنعت تیکوا نیرو

نشانی : تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری،مجتمع تجاری تهران الکتریک، طبقه اول، واحد 232

شماره تماس: 33999115 21-98+

خرید اینورتر

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

 مشتریان گرامی جهت خرید اینورتر شما باید به نکاتی توجه نمایید تا بتوانید بهترین اینورتر یا مبدل ولتاژ را برای سیستم های خورشیدی خود انتخاب کنید .

 

اینورتر چیست ؟


به زبان ساده، اینورتر یک دستگاه الکتریکی می باشد که ولتاژ DC را به ولتاژ AC تبدیل می کند این تعریفی ساده از یک اینورتر می باشد .

 

انتخاب اینورتر مناسب


برای خرید اینورتر و انتخاب اینورتر مورد نظر شما باید به مولفه های زیر توجه نمود :


توان و بار مصرفی
موتوری بودن و یا روشنایی بودن بار مصرفی
ولتاژ تغذیه اینورتر

 

اینورتر ها به 2 دسته سینوسی و شبه سینوسی از لحاظ شکل موج تقسیم می شوند:


در صورتی که شما خرید اینورتر سینوسی را انجام دهید این دستگاه برای بارها و مصارف موتوری و دارای کمپرسور و هم چنین دستگاه های مخابراتی مناسب می باشد . همین طور اینورتر سینوسی برای مصارف معمولی مورد استفاده قرار دهید . در صورتی که شما خرید اینورتر شبه سینوسی را قرار دهید این نوع اینورتر مناسب جهت استفاده برای مصارف معمولی و روشنایی و شارژ دستگاه الکترونیکی می باشد .اینورتر خورشیدی (مبدل برق) جریان مستقیم DC را به جریان متناوب AC تبدیل می نماید و دارای شکل موج سینوسی ، تنظیم کننده کنترل دور موتور و خروجی DC و قابلیت راه اندازی در مسافرت ، جهت تامین روشنایی، انواع شارژرها، تامین کننده برق اظطراری، ابزارهای صنعتی و مخابراتی ، پمپ آب می توان استفاده نمود . اینورتر خورشیدی با پنل خورشیدی به همراه شارژ کنترلر کار می کند .  برای خرید اینورترهای خورشیدی هر چه سریع تر با مشاورین ما در بازرگانی فنی و مهندسی تیکوا نیرو تماس بگیرید . شماره تلفن های تماس 02133999115 -  02133999719

طراحی و پیاده سازی M.A

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیکوا نیرو می باشد

Search