برق و صنعت تیکوا نیرو

ارائه دهنده پنل های خورشیدی،اینورتر،شارژ کنترلرو .....

 

ارتباط با برق و صنعت تیکوا نیرو

نشانی : تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری،مجتمع تجاری تهران الکتریک، طبقه اول، واحد 232

شماره تماس: 33999115 21-98+

اینورتر سینوسی چیست ؟

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

یکی از روش های تشخیص در باره ی اینورتر یا همان تیدیل ولتاژ 12 به 220 ولت، شکل موج خروجی آن است که در چند نوع طراحی و ارزه می شود... مربعی، پله ای و سینوسی.
موج برق شبکه که به عنوان ورودی دستگاه های الکترونیکی و الکتریکی مورد استفاده قرار می گیردشکل و شمایل منحنی سینوسی دارند و دارای ولتاژ RMS که نامی موازی با 220 ولت دارد برخی بار ها مانند لامپ های روشنائی به مقدار RMS که ولتاژ شبکه دارا می باشد حساس هستند و برخی دیگر به مقدار پیک ولتاژ شبکه نیاز دارند مانند کامپیوتر و دیگر دستگاه ها با تغزیه ی سوئیچینگ.
RMS مخفف عبارت روت مین اس کو ار root mean squareمی باشد که به معنی جذر متوسط مربع است .
شکل موج سینوسی یکی از مناسب ترین اشکال موج مورد استفاده جهت تجهیزات حساس الکترونیکی می باشد زیرا، شکل موج سینوسی به دلیل طبیعت خود دارای مشخصه های بالا تر از 50 هرتز می باشد که به عنوان قرکانس های غیر عمد حکم اختلال یا نویز را داشته و در بعضی از موارد موجب اختلال در عملکرد این تجهیزات می گردد.

اینورتر سینوسی چگونه کار می کند؟

اصل کار اینورتر سینوسی خالص در بالا ذکر شده است. وقتی سیگنال متناوب با ولتاژ پایین ، جریان زیاد و فرکانس 50 هرتز از سیم پیچ ولتاژ کم ترانسفورماتور عبور کند ، ولتاژ متناوب بالایی را برای تکمیل انتقال DC به AC وارد می کند. اینورتر یک وسیله الکترونیکی است که جریان مستقیم (DC) را به جریان متناوب (AC) تبدیل می کند. موج سینوسی یک موج مداوم است که نوسانات تکراری صاف را توصیف می کند. اینورترهای موج سینوسی خالص نیرویی را تولید می کنند که برابر یا بهتر از توان در خانه باشد. یک اینورتر موج سینوسی اصلاح شده می تواند برای تجهیزات و وسایل عادی مانند تبلت ، تلویزیون ، دوربین و غیره به خوبی کار کند ، اما ممکن است در هنگام استفاده برای تجهیزات دقیق که ممکن است دارای الکترونیکی ظریف یا دستگاه های صوتی باشند که به امواج خرد احتیاج دارند ، کارایی خوبی نداشته باشد.اینورتر خورشیدی ترکیبی می تواند بدون باتری کار کند. انرژی تولید شده توسط پنل های خورشیدی برای استفاده به خانه هدایت می شود و نیازی به تولید تمام الکتریسیته برای اجرای کل یک خانه نیست زیرا کمبودها از شبکه برق ساخته می شوند.



طراحی و پیاده سازی M.A

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیکوا نیرو می باشد

Search