برق و صنعت تیکوا نیرو

ارائه دهنده پنل های خورشیدی،اینورتر،شارژ کنترلرو .....

 

ارتباط با برق و صنعت تیکوا نیرو

نشانی : تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری،مجتمع تجاری تهران الکتریک، طبقه اول، واحد 232

شماره تماس: 33999115 21-98+

پنل خورشیدی چیست؟

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

پنل خورشیدی یک حرکت و انتخاب هوشمندانه که انرژی نورانی خورشیدی را به انرژی الکتریکی تبدیل و به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پنل خورشیدی در جهان که بیش از 65 میلیون پنل خورشیدی را برای خانه ها ، کسب کار و نیروگاه های برقی در سراسر جهان تحویل داده است مورد استفاده قرار می گیرد. پنل خورشیدی پایه و اساس هر پروژه موفق خورشیدی است و اثبات شده است که در آب و هوا و محیط های متنوع تقریبا در همه جا تحت خورشید قرار دارند . 

بازدهی صفحات خورشیدی چگونه محاسبه می شود:

بازدهی در پنل خورشیدی فتوولتاییک با توانایی یک پنل خورشیدی برای تبدیل نور خورشیدی به آن اندازه گیری می شود و در ابعاد و اندازه های مختلفی ، برای سقف های کوچک تر، پنل کارآمد تری قابل استفاده هستند . کارایی پنل خورشیدی، قدرت خروجی یک پنل را برای هر یک مشخص می کند و می توان گفت بازدهی پنل خورشیدی و هم چنین آمپر خروجی از پنل خورشیدی جهت شارژ کردن باتری خورشیدی می باشد.

تغییرات کارایی پنل خورشیدی با گذشت زمان:

با گذشت زمان کارایی پنل خورشیدی و هم چنین بازدهی آن ها بین 10 تا 30 درصد کاهش پیدا می کند و با گذشت زمان معمولا شرکت های سازنده پنل خورشیدی ، پنل ها را بین 5 تا 25 سال گارانتی جهت کارایی و بازدهی محصول می دهند . 

چرا صفحات خورشیدی به صورت مسطح ساخته می شوند:

صفحات خورشیدی از آن جا که مقدار محدودی انرژی تولید می کند به همین دلیل می تواند  به صورت مسطح شامل چند صفحه خورشیدی ساخته شوند . صفحه خورشیدی از ترکیبات نیمه هادی و مسطح ساخته شده اند که وظیفه آن ها تبدیل انرژی نورانی خورشیدی به انرژی الکتریکی می باشد و به این دلیل از پوشش خاص از جنس سیلیکون ساخته شده .علت صفحات خورشیدی به صورت مسطح بودن آن به دلیل این که بتواند انرژی خورشیدی بیشتری جذب نماید و تولید بیشتری داشته باشد و سطح مقطع بیشتری رو بتواند با نور خورشید جهت تولید انرژی تولید نماید. 

انواع پنل خورشیدی :

پنل خورشیدی مونو کریستال 

پنل خورشیدی پلی کریستال 

صفحات فتوولتاییک (نواری)

پنل مونو کریستال به صورت تک کریستالی بزرگ ساخته می شود که در صورت سطح یکسان صفحه خورشیدی ، بالاترین توان الکتریکی را در خروجی ایجاد می نماید. بهتر است بدانید که در مکان ها و ناحیه هایی که در دارای تابش آفتاب بیشتری و با افزایش دما کاهش پیدا می کند مورد استفاده قرار می گیرند و این گونه پنل ها ناحیه ای که بازتابش بیشتری دارد دارای بازدهی بالاتری می باشد .

پنل خورشیدی پلی کریستال در مناطق گرمسیر مناسب تراست به این دلیل که سطح آن روشن تر و انرژی تابشی خورشید را جذب می کند و افزایش مقاومت در اثر گرم تر شدن افت توان پنل خورشیدی کمتر می باشد . فروشگاه ایران سولار بزرگترین فروشگاه اینترنتی دارای برترین پنل خورشیدی پلی کریستال که از نظر راندمان و بهره برداری دارای محیط کمتری برای نصب احتیاج است و تولید می نماید.

پنل خورشیدی کجاها کاربرد دارد:

بهتر است بدانید پنل خورشیدی می تواند حل کننده مشکلات موجود در زمینه انرژی خورشیدی و محیط زیست و نیروگاهی است و عموما برای مصارف خانگی ، مصارف صنعتی،  مراکز عمومی، کشاورزی ، بالای دکل چراغ راهنمایی در اتوبان ها، پارک ها ، ویلای سقف شیب دار کاربرد داشته باشد و می تواند فقط و فقط بستگی به نور خورشید جهت جذب انرژی خورشید به طور مستقیم با تابش نور خورشید باشد .

مزایای پنل خورشیدی:

نیاز به مکان کافی برای نصب ، عدم نیاز به سوخت ، سازگاری با محیط زیست، تجدید پذیر بودن پنل خورشیدی، کاهش هزینه برق مصرفی، تعمیر و نگهداری به صورت آسان ، آلودگی صوتی ندارد ، نیاز به نور کافی 

فروشگاه اینترنتی ایران سولار بزرگترین و قوی ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه پنل خورشیدی با بهترین برند روز دنیا در اختیار مصرف کنندگان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از پنل خورشیدی به  وب سایت رسمی ایران سولار قسمت پنل خورشیدی دیدن فرمایید .

تیکوانیرو با سابقه طولانی در زمینه واردات و فروش پنل خورشیدی فعالیت میکند .

لیست محصولات پنل خورشیدی تیکوانیرو

 

طراحی و پیاده سازی M.A

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیکوا نیرو می باشد

Search